1.MÜÜGITINGIMUSED

1.1.  Tingimused kehtivad kõikide isikute ja ostukeskkonna www.emmebeebi.ee (edaspidi emmebeebi e-pood) omanik Emmele ja Beebile OÜ vahel emmebeebi e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad emmebeebi e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Emmele ja Beebile OÜ-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

  • kaup on laost otsa saanud;
  • kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

Kui  Emmele ja Beebile OÜ-l ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust e-maili või telefoni teel ning tagastatakse tellimuse summa, juhul kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

Müügitingimused kehtivad  Emmele ja Beebile veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Emmele ja Beebile e-pood võtab vastu ja täidab tellimusi samaselt Emmele ja Beebile tavapoega E – R 10 – 17, laupäev ja pühapäev on puhkepäevad ja tellimusi ei töödelda. Tellimusi ei töödelda ja ei edastata, kui kauplus on suletud (puhkus, vms.põhjus) Sellekohane teave avaldatakse e-poe esilehel.

  1. HINNAD

2.1. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2.Tellimuse maksumusele lisandub saatekulu vastavalt Teie poolt valitud teenuse pakkuja hinnakirjale.

  1. OSTUKORV JA TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

3.2.Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

3.3. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

3.4.Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Emmele ja Beebile veebipoe arvelduskontole.

3.5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.6. Täitke tellija andmed “Teie andmed”.

3.7. Olge tellija andmete lisamisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

3.8..Peale tellimuse esitamist saadetakse Teile vastav teavitus tellimuse vastuvõtmise kohta ja alustatakse tellimuse komplekteerimist. Peale teavitust saadetakse Teile tellimuse arve.

3.9. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Emmele ja Beebile OÜ arvelduskontole.

  1. TOODETE EEST TASUMINE

4.1. Tasumine toimub maksekorraldusega Emmele ja Beebile arvelduskontole, mis on fikseeritud tellimusvormil

4.2 Teie tellimus tühistatakse juhul, kui Te ei ole 3 päeva jooksul ostusummat tasunud.

4.3.Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20 %.

5.TOODETE KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 3.6. toimetatakse tooted Teile kohale Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kohta ja valitud teenusepakkuja poolt.

5.2. Toodete tarneaeg. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest

Tellimust hakatakse täitma pärast selle eest tasumist. Tellimuse täitmise tähtaja arvestus algab maksmisele järgnevast tööpäevast.

5.3. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Emmele ja Beebile OÜ ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.4. Toodete kohaletoimetamiseks on võimalik valida OMNIVA (endine Post24) ja Itella SmartPOST vahel. Kehtivad nimetatud firmade hinnakirjad, millega saate tutvuda siin.

6.TAGANEMISÕIGUS, TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TOOTE TAGASTAMINE

6.1.Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul .

6.2.  vastavalt VÕS § 53 lg 4 p-le 41,  tarbijal puudub taganemisõigus toodete osas, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel

6.3. kui ostjaks on juriidiline isik.

6.4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

6.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mis saatke vabasa vormis emailile info@emmebeebi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

6.6. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 7.7.Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.7.. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6.8. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6.9.Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata.

Kaubaga tutvumiseks võib kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimiseks veendumiseks Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid ). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).

6.10.Tarbija kannab tarbijapoolsel lepingust taganemisel asja tagastamise kulud. Kui tarbijapoolsel lepingust taganemisel kannab tagastamise kulud tarbija, tuleb e-kauplejal tagastada tellimisel tasutud asja kättetoimetamise kulu (juhul, kui see tellimusele lisandus)

Emmele ja Beebile veebipoega saab ühendust võtta  telefonil 644 5200 või +372 5132 455. Emmele ja Beebile veebipoe  tööajad ühilduvad Emmele ja Beebile kaupluse tööaegadega E – R 10.00 – 17.00, L, P – suletud.

TAGANEMISÕIGUST EI KOHALDATA  VÕS §53 lg4

  • Asjad, mis on valmistatud arvestades Tarbija isiklikke vajadusi.
  • Asjad, mis on valmistatud Tarbija esitatud tingimuste kohaselt.
  • sellise suletud pakendis asja üleandmise puhul, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud st. „avamise“ all tuleb mõelda konkreetse purgi või tuubi avamist.
  • Ettevõtja ei vastuta kauba loomuliku kulumise ning puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, ebaõige hooldamise või rikkumise tõttu.

Veebipood Emmele ja Beebile loodab garanteerida oma klientidele rahulolu meil müüdavate toodetega. Kui Sa pole siiski rahul oma ostuga, palun anna sellest teada. Teeme endast kõik oleneva, et tulla vastu mõistlikele ja põhjendatud pretensioonidele. Olgu Sinu kogemus meie e-poes meeldiv ja usaldusväärne !

Tellisid vale suuruse

  • Ole hoolas suuruste valimisel ja leia meie suuruste tabelitest endale sobiv suurus. Suurustabelid leiad suuruste tabelitest või toote juures olevate suurusviidetest.
  • Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
  • Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
  • Tooteinfot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Teie viimast külastust uuenenud. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie telefonil 6445200 või +372 5132455.

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata.

Kaubaga tutvumiseks võib kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimiseks veendumiseks Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid ). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).

7. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

7.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info(at)emmebeebi.ee  või helistada telefonil: +372 51 32 455.

7.2. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.3. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7.4.  Tarbijal on võimalus  pöörduda kohtuvälise kaebusi ja vaidlusi lahendava organi poole. Eestis on kohtuväline kaebusi lahendav organ tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijakaebuste komisjon, kelle pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusaluse kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot.

Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid nii riigisiseseid kui ka piiriüleseid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mille üheks osapooleks on kaupleja, kelle asutamiskoht on Eesti Vabariigis.

Tarbijavaidluste komisjonile avalduse esitamise nõuded on leitavad järgmiselt veebileheküljelt: https:// www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile.

7.5. Meeldetuletus tarbijale

VÕS § 54 lg 1 p 18 sätestab, et tarbijale tuleb esitada lepingueelse teabena meeldetuletus, et  tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

Kaupleja peab lepingueelse teabena esitama meeldetuletuse, et tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. VÕS § 101 alusel, kui võlgnik on kohustust rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist (VÕS § 101 lg 1 p 1-6).

8. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

8.1.Emmele ja Beebile OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Emmele ja Beebile OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2.Emmele ja Beebile OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Emmele ja Beebile OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Emmele ja Beebile OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9.PRIVAATSUSPOLIITIKA

Emmele ja Beebile OÜ reg.nr. 10056421, aadress: Ravi 16, 10138 Tallinn, veebiaadressiga: https://emmebeebi.ee/(edaspidi “veebileht”), avalikustab käesoleval lehel oma veebilehe privaatsuspoliitika

9.1.Isikuandmete kogumine ja töötlemine

Veebilehte kasutades annab tarbija nõusoleku oma andmete kogumiseks ja töötlemiseks kooskõlas käesoleva poliitikaga. Isikuandmed on muuhulgas nimi, kontakttelefon, paki kätte toimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress, suhtluskeel ja tarbimiseelistused.

9.2.Andmete kogumise viisid ja eesmärgid

E-poel on õigus kasutada isikuandmeid reklaami, uudiskirjade, kliendisuhtluse ja muu informatsiooni edastamiseks tarbijale, et muuhulgas parandada ja reklaamida oma teenuseid, toimetada kohale tellimusi või täita muid lepingulisi kohustusi. E-pood võib edastada tarbija isikuandmeid ka logistikapartnerile kauba kohale toimetamiseks.

Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku. 

Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude täitmiseks, sh kauba kohale toimetamiseks.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ning neile puudub e-poel ligipääs.

9.3.Turvalisus

Müüja rakendab kõiki mõistlikke meetmeid töödeldavate isikuandmete kaitseks. Juurdepääs isikuandmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel ning kõikide veebilehe külastajate isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni.

9.4.Privaatsuspoliitika muudatused

Müüja jätab endale õiguse muuta privaatsuspoliitikat avaldades muudatused veebilehel ja tagades, et tarbijate isikuandmete seadusjärgne kaitse jääb tagatuks. Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta meiega ühendust aadressil  info@emmebeebi.ee

9.5.Millised on sinu õigused isikuandmetega seoses?

  1. Kliendil on seoses tema Andmete töötlemisega õigus:
  • saada Emmele ja Beebile OÜ-lt teavet enda Andmete ja Andmete kasutamise kohta Õigusaktis sätestatud korras ja ulatuses;
  • nõuda  Õigusaktis sätestatud juhtudel Andmete kasutamise lõpetamist ning Andmete parandamist, sulgemist ja kustutamist
  • nõustuda või keelata oma Andmete kasutamine otseturunduseks või turunduslikul eesmärgil
  • pöörduda enda õiguste rikkumisel Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole;
  • nõuda Võlaõigusseaduses sätestatud alustel ja korras tema õiguste rikkumise tulemusena tekitatud otsese varalise kahju hüvitamist.
  • Emmele ja Beebile OÜ poole pöördumise võimalused : telefoni teel numbril +372 5132455 ning e-kirja teel aadressil  info(at)emmebeebi.ee

10.MUUD TINGIMUSED

10.1. Emmele ja Beebile OÜ e-poes müüdavad tooted ei ole mõeldud edasimüümiseks juriidiliste isikute poolt. Vastavasisulised tellimused tühistatakse

10.2. Postitame tellimusi maksumusega alates 15.- eurot+saatmiskulu.